joi, 15 ianuarie 2009

Jegul

" Weekend-ul asta trebuie sa fac curat prin casa ! " ... De cite ori am zis asta , nici nu mai stiu , insa e clar un lucru : cind vine weekend-ul ma loveste cea mai crunta lene din istoria omenirii ! Dulce nesimtire ... La mine-n casa jegul s-a instalat temeinic , a devenit o certitudine solida , cred ca ar trebui sa-l trec in actele de proprietate la rubrica " imbunatatiri " . Stie orisicine ca jegul tine de cald ... Daca va trebui sa vind casa o sa cer bani pe asta . O s-o denumesc pompos " izolatie termica ecologica " si o sa-mi trag 1000 de euroi in plus !
In sufragerie toate sint aruncate de-a valma , pe canapea sint pantalonii si puloverele , evident mototolite . probabil mi-e mai usor sa le iau pe mine in felul asta . Ginditi-va ce tragedie ar fi fost daca le-as fi tinut , ca orice om normal , intr-un dulap ... nenorocireeeeeee ! Cit timp as fi pierdut cu asezatul "la dunga " , pe urma , daca voiam niste pantaloni care erau pusi dedesubt , trebuia sa-i scot cu grija , poate chiar sa-i dau pe ceilalti la o parte si pe urma sa-i asez la loc . Toate miscarile astea sint asa de obositoare ... Asa , nu trebuie decit sa-i trag usor de sub pisica . V-ati prins , pe mormanu meu de blugi si pulovere , doarme pisica . Acolo-i place ei , nu poti s-o condamni ! Praful zace indolent pe biblioteca si pare sa fie de mult timp acolo , fiindca e destul de vizibil . Cind va fi suficient de vizibil , nu se va mai vedea biblioteca ! Dar nu-mi fac probleme , asa e viata , cistigi ceva , pierzi altceva ! Laptopul e si el destul de imbicsit , cu toate ca de asta am mai avut grija cit de cit ... Covorul era galben intr-o vreme , acum are o culoare incerta , totusi se mai vede modelul pe el . Dar nu-mi fac griji cu el , oricum sta pe jos , eu intru des incaltat in casa , si sa-l fi pus pe tavan ar fi fost destul de bizar ,,, Punctul de rezistenta , insa , este televizorul ! Saracul de el e efectiv naclait , unde mai pui ca e stricat de vreo 6-7 luni , nici nu mai stiu ... Pe vremea cind functiona , era util fiindca atragea foarte mult praf pe el . Devenise un adevarat aspirator , fara voia lui , fireste . Are atit de multa mizerie in el , incit cred ca in timp si-a dublat greutatea . Hai , poate nu chiar dublu , dar oricum , p-acolo ... oricum , daca am nevoie de citeva scafe de tarina , stiu de unde sa iau !
Cam atit despre minunata mea sufragerie , " aripa de vest " , cum imi place mie sa-i spun . Ar mai fi fost citeva obiecte pe care as fi putut sa le descriu , dar lenea ... Lenea ! Lenea , nene , lenea m-a invins si de data asta ! De fapt asta va fi si motivul pentru care postarile de pe blogul asta vor fi destul de rare . In postarile viitoare , insa , va voi povesti si despre celelalta camere ale fabulosului meu apartament din extraordinarul cartier Berceni .
Asa ca stati p-aproape , urmatorul numar al revistei " CUMSATITRANSFORMICASAINTRUNFOCARDEINFECTIE " va aparea in cele din urma .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu